Calchei Marcela
Mastery motivation and subject-specific mastery motivation in middle-school students: cross-cultural study in Hungary and Moldova.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Fleisz-Gyurcsik Anita
Óvodapedagógusok, tanítók és szülők óvoda–iskola átmenettel kapcsolatos nézeteinek vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Flick-Takács Nikolett
Az egész életen át tartó tanulás óvodás-, és kisiskoláskori megalapozásának vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Gál-Szabó Zsófia
Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)
Karimova Konul
The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Markócs-Mezei Tímea
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Sebestyén Edmond
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Szabó Dóra Fanni
Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Szabó-Szettele Katinka
A kreatív szövegalkotási képesség vizsgálata az idegennyelvórán: A kreativitás tartalomalapú fejlesztésének lehetősége a kreatív pedagógia és a kreatív nyelvtanulás kontextusában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Varga Szilvia
Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-4.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Vígh-Kiss Erika Rozália
A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)