Doktori értekezések témák szerint "05.03.01.01.04. Iskolai oktatás"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | Mű típusa
Válasszon: Disszertáció
Találatok száma ezen a szinten: 11.

Disszertáció

Calchei Marcela
Mastery motivation and subject-specific mastery motivation in middle-school students: cross-cultural study in Hungary and Moldova.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

Fleisz-Gyurcsik Anita
Óvodapedagógusok, tanítók és szülők óvoda–iskola átmenettel kapcsolatos nézeteinek vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

Flick-Takács Nikolett
Az egész életen át tartó tanulás óvodás-, és kisiskoláskori megalapozásának vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)

Gál-Szabó Zsófia
Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)

Karimova Konul
The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)

Markócs-Mezei Tímea
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Sebestyén Edmond
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Szabó Dóra Fanni
Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)

Szabó-Szettele Katinka
A kreatív szövegalkotási képesség vizsgálata az idegennyelvórán: A kreativitás tartalomalapú fejlesztésének lehetősége a kreatív pedagógia és a kreatív nyelvtanulás kontextusában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

Varga Szilvia
Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-4.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)

Vígh-Kiss Erika Rozália
A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)

A lista elkészítésének dátuma 2025. április 27. 03:51:26 CEST.