Biró Ildikó
A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Calchei Marcela
Mastery motivation and subject-specific mastery motivation in middle-school students: cross-cultural study in Hungary and Moldova.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Dudok Fanni
A kelet-közép európai térség néhány oktatási rendszerének összehasonlító vizsgálata - a matematikaoktatás területén.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Fleisz-Gyurcsik Anita
Óvodapedagógusok, tanítók és szülők óvoda–iskola átmenettel kapcsolatos nézeteinek vizsgálata.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Huszka Noémi
A tanuló-tanító közötti kapcsolat a pedagógusok szemszögéből: a Student-Teacher Relationship Scale kérdőív alkalmazása és a tanítói vélemények összefüggése a diákok válaszaival.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Karimova Konul
The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Kovács-Kószó Eszter
Kooperatív módszerek a matematikaórákon – vizsgálatok egy speciális pármunka hatékonyságával kapcsolatban.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Nagy-Szabó Zoltán
A perfekcionizmus háttere és vetületei az iskolában.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Szabó Dóra Fanni
Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Szabó-Szettele Katinka
A kreatív szövegalkotási képesség vizsgálata az idegennyelvórán: A kreativitás tartalomalapú fejlesztésének lehetősége a kreatív pedagógia és a kreatív nyelvtanulás kontextusában.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Vo De Van
Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)