Doktori értekezések témák szerint "05.03.01. Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika)"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | Mű típusa
Válasszon: B | C | D | F | H | K | N | S | V
Találatok száma ezen a szinten: 11.

B

Biró Ildikó
A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

C

Calchei Marcela
Mastery motivation and subject-specific mastery motivation in middle-school students: cross-cultural study in Hungary and Moldova.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

D

Dudok Fanni
A kelet-közép európai térség néhány oktatási rendszerének összehasonlító vizsgálata - a matematikaoktatás területén.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)

F

Fleisz-Gyurcsik Anita
Óvodapedagógusok, tanítók és szülők óvoda–iskola átmenettel kapcsolatos nézeteinek vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

H

Huszka Noémi
A tanuló-tanító közötti kapcsolat a pedagógusok szemszögéből: a Student-Teacher Relationship Scale kérdőív alkalmazása és a tanítói vélemények összefüggése a diákok válaszaival.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)

K

Karimova Konul
The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)

Kovács-Kószó Eszter
Kooperatív módszerek a matematikaórákon – vizsgálatok egy speciális pármunka hatékonyságával kapcsolatban.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

N

Nagy-Szabó Zoltán
A perfekcionizmus háttere és vetületei az iskolában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

S

Szabó Dóra Fanni
Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)

Szabó-Szettele Katinka
A kreatív szövegalkotási képesség vizsgálata az idegennyelvórán: A kreativitás tartalomalapú fejlesztésének lehetősége a kreatív pedagógia és a kreatív nyelvtanulás kontextusában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

V

Vo De Van
Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

A lista elkészítésének dátuma 2025. április 16. 07:01:47 CEST.