Vissza |
Biró Ildikó
A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Dudok Fanni
A kelet-közép európai térség néhány oktatási rendszerének összehasonlító vizsgálata - a matematikaoktatás területén.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Huszka Noémi
A tanuló-tanító közötti kapcsolat a pedagógusok szemszögéből: a Student-Teacher Relationship Scale kérdőív alkalmazása és a tanítói vélemények összefüggése a diákok válaszaival.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Karimova Konul
The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Nagy-Szabó Zoltán
A perfekcionizmus háttere és vetületei az iskolában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Szabó Dóra Fanni
Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Vo De Van
Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)