Arány, arányosság, százalékszámítás: Vizsgálatok a diákok tudásszintjével és stratégiáival kapcsolatban

Torma Gábor
Arány, arányosság, százalékszámítás: Vizsgálatok a diákok tudásszintjével és stratégiáival kapcsolatban.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2025)

[thumbnail of Doktori értekezés_TG.pdf]
Preview
PDF (thesis)
Download (5MB) | Preview
[thumbnail of Tézisfüzet - Torma Gábor.pdf]
Preview
PDF (booklet)
Download (295kB) | Preview
[thumbnail of Symbolic representations of rational numbers_TG.pdf]
Preview
PDF (related own publications)
Download (1MB) | Preview
[thumbnail of Strategies used to solve proportionality problems_közlésre elfogadva_TG.pdf]
Preview
PDF (related own publications)
Download (896kB) | Preview
Item Type: Thesis (Doctoral thesis (PhD))
Creators: Torma Gábor
Supervisor(s):
Supervisor
Position, academic title, institution
MTMT author ID
Kosztolányi József
egyetemi docens, PhD, SZTE
10029610
Hajnal Péter
egyetemi docens, PhD habil, CSc, SZTE
10004240
Subjects: 01. Natural sciences > 01.01. Mathematics
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Divisions: Doctoral School of Mathematics (2022-)
Discipline: Natural Sciences > Mathematics and Computer Sciences
Language: Hungarian
Date: 2025
Number of Pages: 254
Item ID: 12657
Date Deposited: 2025. Jul. 25. 11:41
Last Modified: 2025. Jul. 25. 11:41
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12657
Defence/Citable status: Not Defended. (Do not cite until it has not assigned DOI number!)

Actions (login required)

View Item View Item