Anggia Helta
Empirical Insights into English Reading in Indonesian University Students: Motivation, Strategies, and Online Extensive Reading Intervention.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Biró Ildikó
A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Bónus Lilla
Kutatási készségek fejlesztése játékos kutatásalapú tanulással biológia tantárgyi tartalmon, 8. évfolyamon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Calchei Marcela
Mastery motivation and subject-specific mastery motivation in middle-school students: cross-cultural study in Hungary and Moldova.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Fleisz-Gyurcsik Anita
Óvodapedagógusok, tanítók és szülők óvoda–iskola átmenettel kapcsolatos nézeteinek vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Hidayatullah Achmad
Students’ Mathematics-Related Beliefs and Academic Performance: Cross-Sectional Studies in Indonesia.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Kadyirov Timur Rashitovich
Design Skills, Creativity and Motivation: Experimental Study in Russian Art and Design Education.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Kiss-Kovács Renáta
Tanárjelöltek reflexiójának vizsgálatai "A pedagógiai kutatás módszerei és a tudományos eredmények iskolai alkalmazása" című kurzusokon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Liu Yong
The Assessment, Moderated Mediating Effects, and Influencing Factors of Critical Thinking Disposition in Chinese Undergraduate Students.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Mamad Abderrahim
Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Markócs-Mezei Tímea
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Mohammed Saif Husam
E-learning usage from a social constructivist learning approach: perspectives of Iraqi Kurdistan students in social studies classrooms.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Nagy Márió Tibor
Hetedik évfolyamos tanulók tudomány természetével kapcsolatos nézeteinek és természettudományos episztemológiai meggyőződéseinek vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Nagy-Szabó Zoltán
A perfekcionizmus háttere és vetületei az iskolában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Nguyen Thuy Lan Anh
Digital Literacy of English as a Foreign Language Students and Teachers in the Context of Vietnamese Universities.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Obál Annabella
Pozitív testképpel összefüggő tényezők vizsgálata
serdülőkorú lányok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Rodrigues de Oliveira Olney
Education: The Missing Link of Life Coherence.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Sebestyén Edmond
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Szabó-Szettele Katinka
A kreatív szövegalkotási képesség vizsgálata az idegennyelvórán: A kreativitás tartalomalapú fejlesztésének lehetősége a kreatív pedagógia és a kreatív nyelvtanulás kontextusában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Tary Blanka
Az anya- és idegen nyelvi olvasás egyes aspektusainak vizsgálata tanárok és tanárjelöltek körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Wicaksono Azizul Ghofar Candra
The assessment of domain-general and domain-specific problem solving in Indonesia: exploring the role of inductive reasoning, scientific competency and affective factors.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Win Phyu Thwe
Investigating Lifelong Learning Competencies of Teacher Trainers in Myanmar.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)