Anggia Helta
Empirical insights into english reading in Indonesian university students: motivation, strategies, and online extensive reading intervention.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Biró Ildikó
A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Bónus Lilla
Kutatási készségek fejlesztése játékos kutatásalapú tanulással biológia tantárgyi tartalmon, 8. évfolyamon.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Calchei Marcela
Mastery motivation and subject-specific mastery motivation in middle-school students: cross-cultural study in Hungary and Moldova.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Fleisz-Gyurcsik Anita
Óvodapedagógusok, tanítók és szülők óvoda–iskola átmenettel kapcsolatos nézeteinek vizsgálata.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Hidayatullah Achmad
Students’ Mathematics-Related Beliefs and Academic Performance: Cross-Sectional Studies in Indonesia.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Liu Yong
The Assessment, Moderated Mediating Effects, and Influencing Factors of Critical Thinking Disposition in Chinese Undergraduate Students.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Mamad Abderrahim
Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Markócs-Mezei Tímea
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Mohammed Saif Husam
E-learning usage from a social constructivist learning approach: perspectives of Iraqi Kurdistan students in social studies classrooms.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Nagy Márió Tibor
Hetedik évfolyamos tanulók tudomány természetével kapcsolatos nézeteinek és természettudományos episztemológiai meggyőződéseinek vizsgálata.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Nagy-Szabó Zoltán
A perfekcionizmus háttere és vetületei az iskolában.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Nguyen Thuy Lan Anh
Digital Literacy of English as a Foreign Language Students and Teachers in the Context of Vietnamese Universities.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Rodrigues de Oliveira Olney
Education: The Missing Link of Life Coherence.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Sebestyén Edmond
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Szabó-Szettele Katinka
A kreatív szövegalkotási képesség vizsgálata az idegennyelvórán: A kreativitás tartalomalapú fejlesztésének lehetősége a kreatív pedagógia és a kreatív nyelvtanulás kontextusában.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Tary Blanka
Az anya- és idegen nyelvi olvasás egyes aspektusainak vizsgálata tanárok és tanárjelöltek körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Wicaksono Azizul Ghofar Candra
The assessment of domain-general and domain-specific problem solving in Indonesia: exploring the role of inductive reasoning, scientific competency and affective factors.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)
Win Phyu Thwe
Investigating Lifelong Learning Competencies of Teacher Trainers in Myanmar.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)