Dudok Fanni
A kelet-közép európai térség néhány oktatási rendszerének összehasonlító vizsgálata - a matematikaoktatás területén.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Flick-Takács Nikolett
Az egész életen át tartó tanulás óvodás-, és kisiskoláskori megalapozásának vizsgálata.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Huszka Noémi
A tanuló-tanító közötti kapcsolat a pedagógusok szemszögéből: a Student-Teacher Relationship Scale kérdőív alkalmazása és a tanítói vélemények összefüggése a diákok válaszaival.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Karimova Konul
The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Kiss Hedvig
A problémás internet-, okostelefon- és közösségimédia-használat jellegzetességei, protektív és rizikótényezői fiatalok körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Kovács Anett Jolán
A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validálása a magyar felsőoktatásban.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Pintér Tünde Kornélia
Az iskolai és iskolán kívüli zenei nevelés egyéni, családi és társadalmi megítélése általános iskolás és gimnáziumi tanulók, szülők és tanárok körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Szabó Dóra Fanni
Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Szabó Katalin
Az étkezési magatartás vizsgálata serdülők körében az étkezési motivációk, a kockázatészlelés és különböző pszichológiai változók tükrében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Varga Szilvia
Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-4.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)
Vígh-Kiss Erika Rozália
A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2021)