Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képesség fejlesztésének és mérésének a szolgálatában. Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában

Zsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet
Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képesség fejlesztésének és mérésének a szolgálatában. Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában.
[Thesis] (Unpublished)

[thumbnail of zs_sejtes_disszertáció.pdf]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (2MB) | Preview
[thumbnail of tezisek_zs_sejtes_fuzet.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (382kB) | Preview
[thumbnail of summary_zs_sejtes_booklet.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (392kB) | Preview
Item Type: Thesis (Doktori értekezés)
Creators: Zsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet
Title of the thesis in foreign language: A Dynamic Text Linguistic Model for the Development and Measurement of Text Comprehension Skills. Possible alternative applications of a cognitive, functional, pragmatic framework in the 7th and 8th grades at primary schools
Divisions: Doctoral School of Linguistics
Tudományterület / tudományág: Humanities > Linguistics
Nyelv: Hungarian
Date: 2020. May 25.
Item ID: 10398
A mű MTMT azonosítója: 31308690
doi: https://doi.org/10.14232/phd.10398
Date Deposited: 2020. Jan. 21. 09:01
Last Modified: 2020. Aug. 04. 11:59
Depository no.: B 6640
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10398
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year