Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képesség fejlesztésének és mérésének a szolgálatában. Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában

Zsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet
Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képesség fejlesztésének és mérésének a szolgálatában. Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020) (Kéziratban)

[thumbnail of zs_sejtes_disszertáció.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of tezisek_zs_sejtes_fuzet.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (382kB) | Előnézet
[thumbnail of summary_zs_sejtes_booklet.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (392kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Zsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet
Idegen nyelvű cím: A Dynamic Text Linguistic Model for the Development and Measurement of Text Comprehension Skills. Possible alternative applications of a cognitive, functional, pragmatic framework in the 7th and 8th grades at primary schools
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Németh T. Enikő
tanszékvezető egyetemi tanár, PhD, DSc, Általános Nyelvészeti Tanszék SZTE / BTK / MNYII
10006150
Szakterület: 06. Bölcsészettudományok > 06.02. Nyelvek és irodalom > 06.02.06. Nyelvészet
Doktori iskola: Nyelvtudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Nyelvtudományok
Nyelv: magyar
Védés dátuma: 2020. május 25.
EPrint azonosító (ID): 10398
A mű MTMT azonosítója: 31308690
doi: https://doi.org/10.14232/phd.10398
A feltöltés ideje: 2020. jan. 21. 09:01
Utolsó módosítás: 2020. aug. 04. 11:59
Raktári szám: B 6640
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10398
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben