Tételek ahol a doktori iskola "Neveléstudományi Doktori Iskola" és a védés dátuma 2024

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | H | L | M | N | R | W
Találatok száma: 11.

A

Anggia Helta
Empirical insights into english reading in Indonesian university students: motivation, strategies, and online extensive reading intervention.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

B

Biró Ildikó
A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

Bónus Lilla
Kutatási készségek fejlesztése játékos kutatásalapú tanulással biológia tantárgyi tartalmon, 8. évfolyamon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

H

Hidayatullah Achmad
Students’ Mathematics-Related Beliefs and Academic Performance: Cross-Sectional Studies in Indonesia.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

L

Liu Yong
The Assessment, Moderated Mediating Effects, and Influencing Factors of Critical Thinking Disposition in Chinese Undergraduate Students.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

M

Mamad Abderrahim
Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

Mohammed Saif Husam
E-learning usage from a social constructivist learning approach: perspectives of Iraqi Kurdistan students in social studies classrooms.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

N

Nagy-Szabó Zoltán
A perfekcionizmus háttere és vetületei az iskolában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

Nguyen Thuy Lan Anh
Digital Literacy of English as a Foreign Language Students and Teachers in the Context of Vietnamese Universities.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

R

Rodrigues de Oliveira Olney
Education: The Missing Link of Life Coherence.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

W

Win Phyu Thwe
Investigating Lifelong Learning Competencies of Teacher Trainers in Myanmar.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

A lista elkészítésének dátuma 2024. május 19. 22:52:34 CEST.