Vissza |
Anggia Helta
Empirical insights into english reading in Indonesian university students: motivation, strategies, and online extensive reading intervention.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Biró Ildikó
A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Bónus Lilla
Kutatási készségek fejlesztése játékos kutatásalapú tanulással biológia tantárgyi tartalmon, 8. évfolyamon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Hidayatullah Achmad
Students’ Mathematics-Related Beliefs and Academic Performance: Cross-Sectional Studies in Indonesia.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Liu Yong
The Assessment, Moderated Mediating Effects, and Influencing Factors of Critical Thinking Disposition in Chinese Undergraduate Students.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Mamad Abderrahim
Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Mohammed Saif Husam
E-learning usage from a social constructivist learning approach: perspectives of Iraqi Kurdistan students in social studies classrooms.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Nagy-Szabó Zoltán
A perfekcionizmus háttere és vetületei az iskolában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Nguyen Thuy Lan Anh
Digital Literacy of English as a Foreign Language Students and Teachers in the Context of Vietnamese Universities.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Rodrigues de Oliveira Olney
Education: The Missing Link of Life Coherence.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)
Win Phyu Thwe
Investigating Lifelong Learning Competencies of Teacher Trainers in Myanmar.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)