Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2

Hódi Ágnes
Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2.
[Thesis] (Unpublished)

[thumbnail of PHD_Hodi_Agnes_20180403.pdf]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (9MB) | Preview
[thumbnail of Tézisek_ENG__Hódi_Ágnes_20180403.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (462kB) | Preview
[thumbnail of Tezisek_HUN_Hodi_Agnes_20180403.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (695kB) | Preview
Item Type: Thesis (Doktori értekezés)
Creators: Hódi Ágnes
Magyar cím: Második évfolyamos tanulók különböző szövegformákon nyújtott szövegértés-teljesítményének és az azt befolyásoló kognitív és nem-kognitív tényezők vizsgálata
Divisions: Doctoral School of Education
Tudományterület / tudományág: Humanities > Pedagogy
Nyelv: English
Date: 2018. May 28.
Item ID: 9793
A mű MTMT azonosítója: 3402152
doi: https://doi.org/10.14232/phd.9793
Date Deposited: 2018. May. 08. 14:57
Last Modified: 2020. Jun. 17. 13:12
Depository no.: B 6390
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9793
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item