Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2

Hódi Ágnes
Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2018) (Unpublished)

[thumbnail of PHD_Hodi_Agnes_20180403.pdf]
Preview
PDF (thesis)
Download (9MB) | Preview
[thumbnail of Tézisek_ENG__Hódi_Ágnes_20180403.pdf]
Preview
PDF (booklet)
Download (462kB) | Preview
[thumbnail of Tezisek_HUN_Hodi_Agnes_20180403.pdf]
Preview
PDF (booklet)
Download (695kB) | Preview
Item Type: Thesis (Doctoral thesis (PhD))
Creators: Hódi Ágnes
Hungarian title: Második évfolyamos tanulók különböző szövegformákon nyújtott szövegértés-teljesítményének és az azt befolyásoló kognitív és nem-kognitív tényezők vizsgálata
Supervisor(s):
Supervisor
Position, academic title, institution
MTMT author ID
Nikolov Marianne
egyetemi tanár, SZTE BTK MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport
10002164
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Divisions: Doctoral School of Education
Discipline: Humanities > Pedagogy
Language: English
Date: 2018. May 28.
Item ID: 9793
MTMT identifier of the thesis: 3402152
doi: https://doi.org/10.14232/phd.9793
Date Deposited: 2018. May. 08. 14:57
Last Modified: 2020. Jun. 17. 13:12
Depository no.: B 6390
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9793
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year