Hódi Ágnes
Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2018)
(Unpublished)
Preview |
PDF
(thesis)
Download (9MB) | Preview |
Preview |
PDF
(booklet)
Download (462kB) | Preview |
Preview |
PDF
(booklet)
Download (695kB) | Preview |
Item Type: | Thesis (Doctoral thesis (PhD)) |
---|---|
Creators: | Hódi Ágnes |
Hungarian title: | Második évfolyamos tanulók különböző szövegformákon nyújtott szövegértés-teljesítményének és az azt befolyásoló kognitív és nem-kognitív tényezők vizsgálata |
Supervisor(s): | Supervisor Position, academic title, institution MTMT author ID Nikolov Marianne egyetemi tanár, SZTE BTK MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport 10002164 |
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Divisions: | Doctoral School of Education |
Discipline: | Humanities > Pedagogy |
Language: | English |
Date: | 2018. May 28. |
Item ID: | 9793 |
MTMT identifier of the thesis: | 3402152 |
doi: | https://doi.org/10.14232/phd.9793 |
Date Deposited: | 2018. May. 08. 14:57 |
Last Modified: | 2020. Jun. 17. 13:12 |
Depository no.: | B 6390 |
URI: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9793 |
Defence/Citable status: | Defended. |
Actions (login required)
![]() |
View Item |