Hódi Ágnes
Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2018)
(Kéziratban)
Előnézet |
PDF
(disszertáció)
Download (9MB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (462kB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (695kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Disszertáció (Doktori értekezés) |
---|---|
Publikációban használt név: | Hódi Ágnes |
Magyar cím: | Második évfolyamos tanulók különböző szövegformákon nyújtott szövegértés-teljesítményének és az azt befolyásoló kognitív és nem-kognitív tényezők vizsgálata |
Témavezető(k): | Témavezető neve Beosztás, tudományos fokozat, intézmény MTMT szerző azonosító Nikolov Marianne egyetemi tanár, SZTE BTK MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport 10002164 |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Doktori iskola: | Neveléstudományi Doktori Iskola |
Tudományterület / tudományág: | Bölcsészettudományok > Neveléstudományok |
Nyelv: | angol |
Védés dátuma: | 2018. május 28. |
EPrint azonosító (ID): | 9793 |
A mű MTMT azonosítója: | 3402152 |
doi: | https://doi.org/10.14232/phd.9793 |
A feltöltés ideje: | 2018. máj. 08. 14:57 |
Utolsó módosítás: | 2020. jún. 17. 13:12 |
Raktári szám: | B 6390 |
URI: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9793 |
Védés állapota: | védett |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |