Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation

Hardi Judit
Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem.
(2014)

[img]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (1MB) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF (tézis)
Download (119kB) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF (tézis)
Download (153kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Nyelvtudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: bölcsészettudományok > nyelvtudományok
Magyar cím: Általános iskolások második nyelvi szótanulási stratégiáinak felmérése az önszabályozó viselkedés keretében
Idegen nyelvű cím: Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation
Témavezető(k):
Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Peckham DonaldPhDNEM RÉSZLETEZETT
EPrint azonosító (ID): 2186
Publikációban használt név : Hardi Judit
A mû MTMT azonosítója: 2839314
doi: 10.14232/phd.2186
A feltöltés ideje: 2014. ápr. 16. 12:39
Utolsó módosítás: 2015. jún. 08. 15:53
URI: http://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2186
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet