Tételek ahol a doktori iskola "Neveléstudományi Doktori Iskola" és a védés dátuma 2023

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 11.

Aburezeq Khalil Abdullah
Relationship among Social Problem-Solving, Negative Problem Orientation, Major Negative Interpersonal Events, and Psychological Well-Being: A Comparative Study between Hungarian And Palestinian Adolescents.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

Juhász Dóra
A tanulási és emlékezeti folyamatok életkori változásai.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

Kis Orsolya
A felnőttkori afáziához társuló szerzett olvasászavarok diagnosztikája, Felnőtt Olvasásteszt kidolgozása és alkalmazása a klinikumban.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

Kiss-Kovács Renáta
Tanárjelöltek reflexiójának vizsgálatai "A pedagógiai kutatás módszerei és a tudományos eredmények iskolai alkalmazása" című kurzusokon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

Milivojevic-Beszédes Viktória
A felnőttnevelés professzionalizációja Szerbiában. A felnőttek általános iskoláiban és az államilag elismert nem formális felnőttnevelési intézményekben dolgozó szakemberek munkaerő-piaci helyzete és professzionalizációja.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

Mucsi Gergő
A ritmikai készségek fejlődése és fejlesztése az ének-zene órákon 6–8 éves tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

Orosz Gábor
Kutatási készségek fejlesztése a kémiaórán: egy 10. évfolyamon végzett kísérlet tapasztalatai.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

Sipos Zsóka
Negyedik évfolyamos tanulók olvasástechnikai sajátosságai és azok pedagógiai relevanciája.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

Soeharto Soeharto
Assessing Students’ Science Misconceptions and Inductive Reasoning: Cross-Sectional Studies in Indonesian Context.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

Thi Nang Kham
The role of feedback in the processes and outcomes of academic writing in english as a foreign language at intermediate and advanced levels.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

Zewude Girum Tareke
Psychological Capital and Teacher Well-Being: The Mediation Role of Coping with Stress and Work Task Motivation.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

A lista elkészítésének dátuma 2024. május 6. 14:39:53 CEST.