Akhmetova Aigul
Assessing 6th and 8th Grades Students’ Reading Skills and Literacy in Kazakh, Russian, and English Languages in Kazakhstan.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Alrababah Saleh Ahmad
Measuring Complex Problem Solving in Jordanian Higher Education: Feasibility, Construct Validity and Logfile-Based Behavioural Pattern Analyses.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Alshammari Abdullah Saber Abdullah
Risk and protective factors approach to middle and high school students’ health behavior in Jordan.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Amukune Stephen
Mastery Motivation and Executive Functions as School Readiness Factors: Enhancement of School Readiness in Kenya.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Dobos Bianka
A perfekcionizmus személyiségjellemzőkkel való összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőttek körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Gráf Rózsa
A koraszülöttség mint az iskolai teljesítményzavarok rizikótényezője.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Majkić Maja
Történelemre vonatkozó episztemológiai nézetek kontextussal összefüggő jellemzőinek vizsgálata 11. és 12. évfolyamon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Mihálka Mária
A kiégés és a munka-család interferencia jellemzőinek és összefüggéseinek vizsgálata pedagógusok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Nagy Krisztina
Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Nguyen Van Son
Learner Autonomy in English Language Learning and Factors Influencing Learner Autonomy in the Context of Vietnam: Non-English-Major Students’ Perceptions.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Oo Tun Zaw
Reflective Teaching Model for Reading Comprehension.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Szabó Norbert
Zenei fejlesztés első osztályosok körében digitális eszközök használatával az ének-zene órán.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Vo De Van
Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)
Wafubwa Ruth Nanjekho
Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)