Akhmetova Aigul
Assessing 6th and 8th Grades Students’ Reading Skills and Literacy in Kazakh, Russian, and English Languages in Kazakhstan.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Alrababah Saleh Ahmad
Measuring Complex Problem Solving in Jordanian Higher Education: Feasibility, Construct Validity and Logfile-Based Behavioural Pattern Analyses.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Alshammari Abdullah Saber Abdullah
Risk and protective factors approach to middle and high school students’ health behavior in Jordan.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Amukune Stephen
Mastery Motivation and Executive Functions as School Readiness Factors: Enhancement of School Readiness in Kenya.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Dobos Bianka
A perfekcionizmus személyiségjellemzőkkel való összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőttek körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Gráf Rózsa
A koraszülöttség mint az iskolai teljesítményzavarok rizikótényezője.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Majkić Maja
Történelemre vonatkozó episztemológiai nézetek kontextussal összefüggő jellemzőinek vizsgálata 11. és 12. évfolyamon.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Mihálka Mária
A kiégés és a munka-család interferencia jellemzőinek és összefüggéseinek vizsgálata pedagógusok körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Nagy Krisztina
Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Nguyen Van Son
Learner Autonomy in English Language Learning and Factors Influencing Learner Autonomy in the Context of Vietnam: Non-English-Major Students’ Perceptions.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Oo Tun Zaw
Reflective Teaching Model for Reading Comprehension.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Szabó Norbert
Zenei fejlesztés első osztályosok körében digitális eszközök használatával az ének-zene órán.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Vo De Van
Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)
Wafubwa Ruth Nanjekho
Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2022)