Tételek ahol a doktori iskola "Neveléstudományi Doktori Iskola" és a védés dátuma 2022

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | D | G | M | N | O | S | V | W
Találatok száma: 14.

A

Akhmetova Aigul
Assessing 6th and 8th Grades Students’ Reading Skills and Literacy in Kazakh, Russian, and English Languages in Kazakhstan.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

Alrababah Saleh Ahmad
Measuring Complex Problem Solving in Jordanian Higher Education: Feasibility, Construct Validity and Logfile-Based Behavioural Pattern Analyses.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

Alshammari Abdullah Saber Abdullah
Risk and protective factors approach to middle and high school students’ health behavior in Jordan.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

Amukune Stephen
Mastery Motivation and Executive Functions as School Readiness Factors: Enhancement of School Readiness in Kenya.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

D

Dobos Bianka
A perfekcionizmus személyiségjellemzőkkel való összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőttek körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

G

Gráf Rózsa
A koraszülöttség mint az iskolai teljesítményzavarok rizikótényezője.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

M

Majkić Maja
Történelemre vonatkozó episztemológiai nézetek kontextussal összefüggő jellemzőinek vizsgálata 11. és 12. évfolyamon.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

Mihálka Mária
A kiégés és a munka-család interferencia jellemzőinek és összefüggéseinek vizsgálata pedagógusok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

N

Nagy Krisztina
Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

Nguyen Van Son
Learner Autonomy in English Language Learning and Factors Influencing Learner Autonomy in the Context of Vietnam: Non-English-Major Students’ Perceptions.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

O

Oo Tun Zaw
Reflective Teaching Model for Reading Comprehension.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

S

Szabó Norbert
Zenei fejlesztés első osztályosok körében digitális eszközök használatával az ének-zene órán.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

V

Vo De Van
Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

W

Wafubwa Ruth Nanjekho
Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2022)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 23:10:07 CET.