Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills

Linus Kambeyo
Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills.
[Thesis] (Unpublished)

[thumbnail of Kambeyo_Dissertation_2018.pdf]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (9MB) | Preview
[thumbnail of Kambeyo_Summary_English_2018.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (496kB) | Preview
[thumbnail of Kambeyo_Summary_Hungarian_2018.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (493kB) | Preview
Item Type: Thesis (Doktori értekezés)
Creators: Linus Kambeyo
Magyar cím: A namíbiai tanulók tudományos és induktív gondolkodásának, valamint kutatási készségének mérése
Témavezető(k):
Supervisor
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT author ID
Csapó Benő
egyetemi tanár, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
10001528
Divisions: Doctoral School of Education
Tudományterület / tudományág: Humanities > Pedagogy
Nyelv: English
Date: 2018. November 27.
Item ID: 9987
A mű MTMT azonosítója: 30613543
doi: https://doi.org/10.14232/phd.9987
Date Deposited: 2018. Nov. 12. 15:17
Last Modified: 2020. Jul. 03. 10:39
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9987
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year