Molnár Pál
Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2016)
(Kéziratban)
Előnézet |
PDF
(disszertáció)
Download (6MB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (964kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Disszertáció (Doktori értekezés) |
---|---|
Publikációban használt név: | Molnár Pál |
Idegen nyelvű cím: | Interaction and social networks of learners in inquiry based, networked, echnology supported learning communities and the effects of collaborative inquiry |
Témavezető(k): | Témavezető neve Beosztás, tudományos fokozat, intézmény MTMT szerző azonosító Kárpáti Andrea egyetemi tanár 10008761 |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Doktori iskola: | Neveléstudományi Doktori Iskola |
Tudományterület / tudományág: | Bölcsészettudományok > Neveléstudományok |
Nyelv: | magyar |
Védés dátuma: | 2016. május 23. |
EPrint azonosító (ID): | 2953 |
A mű MTMT azonosítója: | 3105411 |
doi: | https://doi.org/10.14232/phd.2953 |
A feltöltés ideje: | 2016. máj. 04. 17:28 |
Utolsó módosítás: | 2020. máj. 04. 09:08 |
Raktári szám: | B 6068 |
URI: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953 |
Védés állapota: | védett |
Actions (login required)
Tétel nézet |