Molnár , Pál
Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben.
[Thesis]
(Unpublished)
|
PDF
(disszertáció)
Download (6MB) | Preview |
|
|
PDF
(tézis)
Download (1MB) | Preview |
|
|
PDF
(tézis)
Download (964kB) | Preview |
Item Type: | Thesis (PhD) |
---|---|
Creators: | Molnár , Pál |
Title of the thesis in foreign language: | Interaction and social networks of learners in inquiry based, networked, echnology supported learning communities and the effects of collaborative inquiry |
Divisions: | Doctoral School of Education |
Discipline label: | Humanities > Pedagogy |
Defence date label: | 2016. May 23. |
Item ID: | 2953 |
MTMT id: | 3105411 |
doi: | https://doi.org/10.14232/phd.2953 |
Date Deposited: | 2016. May . 04. 17:28 |
Last Modified: | 2020. May . 04. 09:08 |
Depository no.: | B 6068 |
URI: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953 |
Defence/Citable status: | Defended. |
Actions (login required)
![]() |
View Item |