Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben

Molnár Pál
Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2016) (Kéziratban)

[thumbnail of Molnar Pal disszertacio.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (6MB) | Előnézet
[thumbnail of Molnar Pal magyar tezisfuzet.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Molnar Pal angol tezisfuzet.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (964kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Molnár Pál
Idegen nyelvű cím: Interaction and social networks of learners in inquiry based, networked, echnology supported learning communities and the effects of collaborative inquiry
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Kárpáti Andrea
egyetemi tanár
10008761
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: magyar
Védés dátuma: 2016. május 23.
EPrint azonosító (ID): 2953
A mű MTMT azonosítója: 3105411
doi: https://doi.org/10.14232/phd.2953
A feltöltés ideje: 2016. máj. 04. 17:28
Utolsó módosítás: 2020. máj. 04. 09:08
Raktári szám: B 6068
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Year
ápr 20245
máj 20242
jún 20242
júl 20246
aug 20242
szept 20243
okt 20242
nov 20242
dec 20245
jan 20255
feb 20255
márc 202515
ápr 20255