Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról

Tóth Edit
Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról.
[Thesis] (Unpublished)

[thumbnail of disszertacio_toth_vegleges.pdf]
Preview
PDF (thesis)
Download (2MB) | Preview
[thumbnail of tezisek_magyar_toth_edit.pdf]
Preview
PDF (booklet)
Download (328kB) | Preview
[thumbnail of tezisek_angol_toth.pdf]
Preview
PDF (booklet)
Download (341kB) | Preview
Item Type: Thesis (Doctoral thesis (PhD))
Creators: Tóth Edit
Title of the thesis in foreign language: Teachers’ beliefs on system level assessments and their impact on the teaching and learning process
Supervisor(s):
Supervisor
Position, academic title, institution
MTMT author ID
Csapó Benő
egyetemi tanár, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
10001528
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Divisions: Doctoral School of Education
Discipline: Humanities > Pedagogy
Language: Hungarian
Date: 2014. November 18.
Item ID: 2469
MTMT identifier of the thesis: 2810932
doi: https://doi.org/10.14232/phd.2469
Date Deposited: 2014. Nov. 11. 14:32
Last Modified: 2020. Apr. 17. 10:35
Depository no.: B 5827
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2469
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item