Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról

Tóth Edit
Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014) (Kéziratban)

[thumbnail of disszertacio_toth_vegleges.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of tezisek_magyar_toth_edit.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (328kB) | Előnézet
[thumbnail of tezisek_angol_toth.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (341kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Tóth Edit
Idegen nyelvű cím: Teachers’ beliefs on system level assessments and their impact on the teaching and learning process
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Csapó Benő
egyetemi tanár, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
10001528
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: magyar
Védés dátuma: 2014. november 18.
EPrint azonosító (ID): 2469
A mű MTMT azonosítója: 2810932
doi: https://doi.org/10.14232/phd.2469
A feltöltés ideje: 2014. nov. 11. 14:32
Utolsó módosítás: 2020. ápr. 17. 10:35
Raktári szám: B 5827
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2469
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Year
ápr 20246
máj 20246
jún 20245
júl 20244
aug 20246
szept 20247
okt 20245
nov 20241
dec 20247
jan 20258
feb 20259
márc 202517
ápr 20257