Tóth Edit
Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014)
(Kéziratban)
Előnézet |
PDF
(disszertáció)
Download (2MB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (328kB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (341kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Disszertáció (Doktori értekezés) |
---|---|
Publikációban használt név: | Tóth Edit |
Idegen nyelvű cím: | Teachers’ beliefs on system level assessments and their impact on the teaching and learning process |
Témavezető(k): | Témavezető neve Beosztás, tudományos fokozat, intézmény MTMT szerző azonosító Csapó Benő egyetemi tanár, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet 10001528 |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Doktori iskola: | Neveléstudományi Doktori Iskola |
Tudományterület / tudományág: | Bölcsészettudományok > Neveléstudományok |
Nyelv: | magyar |
Védés dátuma: | 2014. november 18. |
EPrint azonosító (ID): | 2469 |
A mű MTMT azonosítója: | 2810932 |
doi: | https://doi.org/10.14232/phd.2469 |
A feltöltés ideje: | 2014. nov. 11. 14:32 |
Utolsó módosítás: | 2020. ápr. 17. 10:35 |
Raktári szám: | B 5827 |
URI: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2469 |
Védés állapota: | védett |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |