Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról

Tóth Edit
Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014) (Kéziratban)

[thumbnail of disszertacio_toth_vegleges.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of tezisek_magyar_toth_edit.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (328kB) | Előnézet
[thumbnail of tezisek_angol_toth.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (341kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Tóth Edit
Idegen nyelvű cím: Teachers’ beliefs on system level assessments and their impact on the teaching and learning process
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Csapó Benő
egyetemi tanár, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
10001528
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: magyar
Védés dátuma: 2014. november 18.
EPrint azonosító (ID): 2469
A mű MTMT azonosítója: 2810932
doi: https://doi.org/10.14232/phd.2469
A feltöltés ideje: 2014. nov. 11. 14:32
Utolsó módosítás: 2020. ápr. 17. 10:35
Raktári szám: B 5827
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2469
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben