Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation

Hardi Judit
Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014) (Kéziratban)

[thumbnail of DISSERTATION_JUDIT_HARDI.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Hardi_Judit_tezisek_angol.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (119kB) | Előnézet
[thumbnail of Hardi_Judit_tézisek_magyar.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (153kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Hardi Judit
Magyar cím: Általános iskolások második nyelvi szótanulási stratégiáinak felmérése az önszabályozó viselkedés keretében
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Peckham W. Donald
PhD
10036483
Szakterület: 06. Bölcsészettudományok > 06.02. Nyelvek és irodalom > 06.02.06. Nyelvészet
Doktori iskola: Nyelvtudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Nyelvtudományok
Nyelv: angol
Védés dátuma: 2014. június 24.
EPrint azonosító (ID): 2186
A mű MTMT azonosítója: 2839314
doi: https://doi.org/10.14232/phd.2186
A feltöltés ideje: 2014. ápr. 16. 12:39
Utolsó módosítás: 2020. márc. 31. 15:02
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2186
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben