TEFL Trainees' and Teachers' Knowledge of Writing: A Case of China

Yunjun Kong
TEFL Trainees' and Teachers' Knowledge of Writing: A Case of China.
PhD, University of Szeged.
(2018)

[img]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (3MB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (491kB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (732kB) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Creators: Yunjun Kong
Hungarian title label: Angol szakos tanárjelöltek és nyelvtanárok tudása az írásbeli szövegalkotásról: Kína esete
Title of the thesis in foreign language: TEFL Trainees' and Teachers' Knowledge of Writing: A Case of China
Divisions: Doctoral School of Pedagogy
Discipline label: bölcsészettudományok > neveléstudományok
Defence date label: 2018. November 20.
Item ID: 9983
Identification Number: 30609515
doi: https://doi.org/10.14232/phd.9983
Date Deposited: 2018. Nov. 12. 15:24
Last Modified: 2019. Mar. 25. 10:30
Supervisor label:
Supervisor Supervisor scientific name label
dr. Molnár Edit Katalin
egyetemi adjunktus
Reviewer label:
Reviewer name label Reviewer scientific name label
dr. Tankó Gyula
dr. Doró Katalin
egyetemi adjunktus
egyetemi adjunktus
President label:
President name label President scientific name label
Prof. dr. Csapó Benő
egyetemi tanár
Member label:
Member name label Member scientific name label
dr. Csépes Ildikó
dr. Lesznyák Márta
egyetemi adjunktus
főiskolai docens
URI: http://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9983
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year