Hardi Judit
Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014)
(Kéziratban)
Előnézet |
PDF
(disszertáció)
Download (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (119kB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (153kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Disszertáció (Doktori értekezés) |
---|---|
Publikációban használt név: | Hardi Judit |
Magyar cím: | Általános iskolások második nyelvi szótanulási stratégiáinak felmérése az önszabályozó viselkedés keretében |
Témavezető(k): | Témavezető neve Beosztás, tudományos fokozat, intézmény MTMT szerző azonosító Peckham W. Donald PhD 10036483 |
Szakterület: | 06. Bölcsészettudományok > 06.02. Nyelvek és irodalom > 06.02.06. Nyelvészet |
Doktori iskola: | Nyelvtudományi Doktori Iskola |
Tudományterület / tudományág: | Bölcsészettudományok > Nyelvtudományok |
Nyelv: | angol |
Védés dátuma: | 2014. június 24. |
EPrint azonosító (ID): | 2186 |
A mű MTMT azonosítója: | 2839314 |
doi: | https://doi.org/10.14232/phd.2186 |
A feltöltés ideje: | 2014. ápr. 16. 12:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. dec. 03. 08:51 |
URI: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2186 |
Védés állapota: | védett |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |