Phongphanit Thongsay
Instructional management and stress factors affecting teacher trainers as perceived by the educational leaders of Laos.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2019)
(Kéziratban)
Előnézet |
PDF
(disszertáció)
Download (3MB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (514kB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (540kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Disszertáció (Doktori értekezés) |
---|---|
Publikációban használt név: | Phongphanit Thongsay |
Magyar cím: | Az oktatásmenedzsment és a tanárképzésben oktató tanárokat érintő stressz-tényezők vizsgálata a laoszi oktatási vezetők percepciói szerint |
Témavezető(k): | Témavezető neve Beosztás, tudományos fokozat, intézmény MTMT szerző azonosító Farkas Éva egyetemi docens, SZTE JGYPK, Andragógia Kutatócsoport 10012818 |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Doktori iskola: | Neveléstudományi Doktori Iskola |
Tudományterület / tudományág: | Bölcsészettudományok > Neveléstudományok |
Nyelv: | angol |
Védés dátuma: | 2019. november 26. |
EPrint azonosító (ID): | 10330 |
A mű MTMT azonosítója: | 31174282 |
doi: | https://doi.org/10.14232/phd.10330 |
A feltöltés ideje: | 2019. nov. 17. 18:19 |
Utolsó módosítás: | 2020. ápr. 01. 14:54 |
Raktári szám: | B 6570 |
URI: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10330 |
Védés állapota: | védett |
Actions (login required)
Tétel nézet |