Tételek ahol a doktori iskola "Neveléstudományi Doktori Iskola" és a védés dátuma 2025

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: D | K | M | O | P | S
Találatok száma: 9.

D

Dudok Réka
A tipikusan fejlődő és a sajátos nevelési igényű serdülők pszichológiai egészségének, egészségmagatartásának és jóllétének vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

K

Kadyirov Timur Rashitovich
Design Skills, Creativity and Motivation: Experimental Study in Russian Art and Design Education.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

M

Markócs-Mezei Tímea
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Müller Vanessa
Through the lens of ADHD: Factors of academic attrition, rejection sensitivity and path to dropout intention.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

O

Obál Annabella
Pozitív testképpel összefüggő tényezők vizsgálata serdülőkorú lányok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Okiri Peter Ochieng
Exploring Distributed Pedagogical Leadership Practice in Preservice Primary Teacher Education Programs in Kenya.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

P

Phyo Wai Mar
Non-native English-speaking Doctoral Students’ English Academic Writing Experiences in Hungary: a Mixed-methods Study.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

S

Sebestyén Edmond
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Szitás Teodóra
Vajdasági és magyarországi óvodások (4–6 évesek) szociálisprobléma-megoldásának összehasonlító vizsgálata történetek és rajzok segítségével.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

A lista elkészítésének dátuma 2025. április 10. 21:14:50 CEST.