Kadyirov Timur Rashitovich
Design Skills, Creativity and Motivation: Experimental Study in Russian Art and Design Education.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Markócs-Mezei Tímea
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Müller Vanessa
Through the lens of ADHD: Factors of academic attrition, rejection sensitivity and path to dropout intention.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Obál Annabella
Pozitív testképpel összefüggő tényezők vizsgálata
serdülőkorú lányok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Okiri Peter Ochieng
Exploring Distributed Pedagogical Leadership Practice in Preservice Primary Teacher Education Programs in Kenya.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Phyo Wai Mar
Non-native English-speaking Doctoral Students’ English Academic Writing Experiences in Hungary: a Mixed-methods Study.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Szitás Teodóra
Vajdasági és magyarországi óvodások (4–6 évesek) szociálisprobléma-megoldásának összehasonlító vizsgálata történetek és rajzok segítségével.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)