Amalina Ijtihadi Kamilia
Assessment of Students’ Mathematical Problem-Solving Skills and the Factors Influencing Them.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Balogh-Pécsi Anett
A szociálisprobléma-megoldás, az asszertív kommunikáció és a megküzdési stratégiák vizsgálata és fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Bánfi Gréta
Tutor általi tanulás az általános iskolai természettudományos nevelésben: egy fejlesztőprogram hatásainak vizsgálata tanulók és tanárok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Csányi Róbert
Test-taking engagement in low-stakes context: An educational data science approach.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Dudok Réka
A tipikusan fejlődő és a sajátos nevelési igényű serdülők pszichológiai egészségének, egészségmagatartásának és jóllétének vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Földi Fanni
Motiváció a zenei nevelésben: a tanulói döntések, a műfaji preferenciák és a külső ösztönzők szerepe az öndeterminációs elmélet alapján.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Kadyirov Timur Rashitovich
Design Skills, Creativity and Motivation: Experimental Study in Russian Art and Design Education.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Kissné Lucza Lilla
Interkulturális érzékenység és orvosilag nem magyarázott tünetek - Egészségügyi hallgatók vizsgálata és oktatásfejlesztése.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Lipták Mónika Zoé
Az egészséggel kapcsolatos tévképzetek feltérképezése leendő pedagógusok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Markócs-Mezei Tímea
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Müller Vanessa
Through the lens of ADHD: Factors of academic attrition, rejection sensitivity and path to dropout intention.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Obál Annabella
Pozitív testképpel összefüggő tényezők vizsgálata
serdülőkorú lányok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Okiri Peter Ochieng
Exploring Distributed Pedagogical Leadership Practice in Preservice Primary Teacher Education Programs in Kenya.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Phyo Wai Mar
Non-native English-speaking Doctoral Students’ English Academic Writing Experiences in Hungary: a Mixed-methods Study.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Pluhár Zsuzsa
Algoritmikus gondolkodás vizsgálata és fejlesztése.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Sebestyén Edmond
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Suherman Suherman
Assessing Mathematical Creative Thinking: An Ethnomathematics-Based Test and Factors Influencing the Achievement of Secondary School Students in Indonesia.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Szitás Teodóra
Vajdasági és magyarországi óvodások (4–6 évesek) szociálisprobléma-megoldásának összehasonlító vizsgálata történetek és rajzok segítségével.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Welesilassie Merih Welay
Relationships among L2 Motivation, Anxiety, Willingness to Communicate, and Proficiency among Ethiopian Undergraduate Students.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Yilmaz Fadime
State-Sponsored Religious Schools: A Comparative Analysis of Turkey and Hungary.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)
Ökördi Réka
A hátránykompenzáció lehetőségei digitális matematikai fejlesztőprogrammal 3-4. évfolyamos tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)