Tételek ahol a doktori iskola "Neveléstudományi Doktori Iskola" és a védés dátuma 2025

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 21.

Amalina Ijtihadi Kamilia
Assessment of Students’ Mathematical Problem-Solving Skills and the Factors Influencing Them.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Balogh-Pécsi Anett
A szociálisprobléma-megoldás, az asszertív kommunikáció és a megküzdési stratégiák vizsgálata és fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Bánfi Gréta
Tutor általi tanulás az általános iskolai természettudományos nevelésben: egy fejlesztőprogram hatásainak vizsgálata tanulók és tanárok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Csányi Róbert
Test-taking engagement in low-stakes context: An educational data science approach.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Dudok Réka
A tipikusan fejlődő és a sajátos nevelési igényű serdülők pszichológiai egészségének, egészségmagatartásának és jóllétének vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Földi Fanni
Motiváció a zenei nevelésben: a tanulói döntések, a műfaji preferenciák és a külső ösztönzők szerepe az öndeterminációs elmélet alapján.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Kadyirov Timur Rashitovich
Design Skills, Creativity and Motivation: Experimental Study in Russian Art and Design Education.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Kissné Lucza Lilla
Interkulturális érzékenység és orvosilag nem magyarázott tünetek - Egészségügyi hallgatók vizsgálata és oktatásfejlesztése.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Lipták Mónika Zoé
Az egészséggel kapcsolatos tévképzetek feltérképezése leendő pedagógusok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Markócs-Mezei Tímea
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Müller Vanessa
Through the lens of ADHD: Factors of academic attrition, rejection sensitivity and path to dropout intention.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Obál Annabella
Pozitív testképpel összefüggő tényezők vizsgálata serdülőkorú lányok körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Okiri Peter Ochieng
Exploring Distributed Pedagogical Leadership Practice in Preservice Primary Teacher Education Programs in Kenya.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Phyo Wai Mar
Non-native English-speaking Doctoral Students’ English Academic Writing Experiences in Hungary: a Mixed-methods Study.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Pluhár Zsuzsa
Algoritmikus gondolkodás vizsgálata és fejlesztése.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Sebestyén Edmond
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Suherman Suherman
Assessing Mathematical Creative Thinking: An Ethnomathematics-Based Test and Factors Influencing the Achievement of Secondary School Students in Indonesia.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Szitás Teodóra
Vajdasági és magyarországi óvodások (4–6 évesek) szociálisprobléma-megoldásának összehasonlító vizsgálata történetek és rajzok segítségével.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Welesilassie Merih Welay
Relationships among L2 Motivation, Anxiety, Willingness to Communicate, and Proficiency among Ethiopian Undergraduate Students.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Yilmaz Fadime
State-Sponsored Religious Schools: A Comparative Analysis of Turkey and Hungary.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

Ökördi Réka
A hátránykompenzáció lehetőségei digitális matematikai fejlesztőprogrammal 3-4. évfolyamos tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2025)

A lista elkészítésének dátuma 2025. december 9. 03:01:16 CET.