Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher

Dorner Helga
Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2010) (Kéziratban)

[thumbnail of doktori_dorner_final_May.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (2MB)
[thumbnail of 2010_dorner_helga_melleklet.pdf]
Előnézet
PDF (melléklet)
Download (8MB) | Előnézet
[thumbnail of 2010_dorner_helga_tezis_eng.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (99kB) | Előnézet
[thumbnail of 2010_dorner_helga_tezis_hun.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (117kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Dorner Helga
Magyar cím: Online tanári szerepek és a számítógéppel segített kollaboratív tanulási környezetben zajló mentorálás hatásainak vizsgálata gyakorló pedagógusok és tanárjelöltek csoportjaiban
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Kárpáti Andrea
egyetemi tanár, DSc, ELTE Természettudományi Kar
10008761
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: angol
Védés dátuma: 2010. november 11.
EPrint azonosító (ID): 575
A mű MTMT azonosítója: 25548643
A feltöltés ideje: 2010. okt. 18. 16:08
Utolsó módosítás: 2019. dec. 13. 15:01
Raktári szám: B 4804
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/575
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet