Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher

Dorner Helga
Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher.
[Thesis] (Unpublished)

[thumbnail of doktori_dorner_final_May.pdf]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (2MB)
[thumbnail of 2010_dorner_helga_melleklet.pdf]
Preview
PDF (melléklet)
Download (8MB) | Preview
[thumbnail of 2010_dorner_helga_tezis_eng.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (99kB) | Preview
[thumbnail of 2010_dorner_helga_tezis_hun.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (117kB) | Preview
Item Type: Thesis (Doktori értekezés)
Creators: Dorner Helga
Magyar cím: Online tanári szerepek és a számítógéppel segített kollaboratív tanulási környezetben zajló mentorálás hatásainak vizsgálata gyakorló pedagógusok és tanárjelöltek csoportjaiban
Divisions: Doctoral School of Education
Tudományterület / tudományág: Humanities > Pedagogy
Nyelv: English
Date: 2010. November 11.
Item ID: 575
A mű MTMT azonosítója: 25548643
Date Deposited: 2010. Oct. 18. 16:08
Last Modified: 2019. Dec. 13. 15:01
Depository no.: B 4804
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/575
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item