Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén

Tóth Krisztina
Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2015) (Kéziratban)

[thumbnail of ertekezes_tk_final.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (7MB) | Előnézet
[thumbnail of tezisek_TK_final.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (349kB) | Előnézet
[thumbnail of TK_summary.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (388kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Tóth Krisztina
Idegen nyelvű cím: The comparative analysis of paper- and -pencil and computer-based inductive reasoning, problem solving and reading comprehension test results of upper elementary school students
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Molnár Györgyvér
habilitált egyetemi docens, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
1000180
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: magyar
Védés dátuma: 2015. november 26.
EPrint azonosító (ID): 2785
A mű MTMT azonosítója: 3028168
doi: https://doi.org/10.14232/phd.2785
A feltöltés ideje: 2015. nov. 03. 13:10
Utolsó módosítás: 2020. ápr. 27. 09:54
Raktári szám: B 5967
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2785
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet