Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén

Tóth Krisztina
Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén.
[Thesis] (Unpublished)

[thumbnail of ertekezes_tk_final.pdf]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (7MB) | Preview
[thumbnail of tezisek_TK_final.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (349kB) | Preview
[thumbnail of TK_summary.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (388kB) | Preview
Item Type: Thesis (Doktori értekezés)
Creators: Tóth Krisztina
Title of the thesis in foreign language: The comparative analysis of paper- and -pencil and computer-based inductive reasoning, problem solving and reading comprehension test results of upper elementary school students
Divisions: Doctoral School of Education
Tudományterület / tudományág: Humanities > Pedagogy
Nyelv: Hungarian
Date: 2015. November 26.
Item ID: 2785
A mű MTMT azonosítója: 3028168
doi: https://doi.org/10.14232/phd.2785
Date Deposited: 2015. Nov. 03. 13:10
Last Modified: 2020. Apr. 27. 09:54
Depository no.: B 5967
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2785
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item