Fejes József Balázs
A célorientációk és az osztálytermi környezet összefüggése matematika tantárgyhoz kötődően 5-8. évfolyamon.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2012)
(Unpublished)
This is the latest version of this item.
Preview |
PDF
(thesis)
Download (2MB) |
Preview |
PDF
(booklet)
Download (423kB) |
Preview |
PDF
(booklet)
Download (361kB) |
Item Type: | Thesis (Doctoral thesis (PhD)) |
---|---|
Creators: | Fejes József Balázs |
Title of the thesis in foreign language: | The relationship between goal orientations and the classroom environment in mathematics in grades 5 to 8 |
Supervisor(s): | Supervisor Position, academic title, institution MTMT author ID Józsa Krisztián egyetemi docens, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet 10001148 |
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Divisions: | Doctoral School of Education |
Discipline: | Humanities > Pedagogy |
Language: | Hungarian |
Date: | 2012. November 20. |
Item ID: | 1642 |
MTMT identifier of the thesis: | 2161940 |
doi: | https://doi.org/10.14232/phd.1642 |
Date Deposited: | 2012. Nov. 12. 08:06 |
Last Modified: | 2019. Dec. 05. 09:25 |
Depository no.: | B 5436 |
URI: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1642 |
Defence/Citable status: | Defended. |
Available Versions of this Item
-
A célorientációk és az osztálytermi környezet összefüggése matematika tantárgyhoz kötődően 5-8. évfolyamon. (deposited 2012. Nov. 06. 10:44)
- A célorientációk és az osztálytermi környezet összefüggése matematika tantárgyhoz kötődően 5-8. évfolyamon. (deposited 2012. Nov. 12. 08:06) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |