A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója vállalatközi kontaktusokban. A méltányosság kiskereskedői megítélésének összehasonlító elemzése három közép-európai országban

Megyeri Eszter
A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója vállalatközi kontaktusokban. A méltányosság kiskereskedői megítélésének összehasonlító elemzése három közép-európai országban.
[Thesis] (Unpublished)

[thumbnail of PhD_Értekezés_Megyeri_Eszter_A_kapcsolati_minőség_méltányoss.pdf]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (5MB)
[thumbnail of Tézisfüzet_Megyeri_Eszter_A_kapcsolati_minőség_méltányossági.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (447kB)
[thumbnail of Tézisfüzet_Megyeri_Eszter_The_fairness_dimension_of_relation.pdf]
Preview
PDF (tézis)
Download (436kB)
Item Type: Thesis (Doktori értekezés)
Creators: Megyeri Eszter
Title of the thesis in foreign language: The fairness dimension of relationship quality in business-to-business contacts. Comparison of the retailer’s fairness perception in three Central European countries
Divisions: Doctoral School of Economics
Tudományterület / tudományág: Social Sciences > Economics
Nyelv: Hungarian
Date: 2012. November 16.
Item ID: 1615
A mű MTMT azonosítója: 2788703
doi: https://doi.org/10.14232/phd.1615
Date Deposited: 2012. Oct. 09. 09:41
Last Modified: 2019. Nov. 29. 15:52
Depository no.: B 5434
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1615
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year