Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher

Dorner, Helga
Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher.
[Thesis] (Unpublished)

[img]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (2MB)
[img]
Preview
PDF (melléklet)
Download (8MB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (99kB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (117kB) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Creators: Dorner, Helga
Hungarian title label: Online tanári szerepek és a számítógéppel segített kollaboratív tanulási környezetben zajló mentorálás hatásainak vizsgálata gyakorló pedagógusok és tanárjelöltek csoportjaiban
Divisions: Doctoral School of Education
Discipline label: Humanities > Pedagogy
Defence date label: 2010. November 11.
Item ID: 575
MTMT id: 25548643
Date Deposited: 2010. Oct . 18. 16:08
Last Modified: 2019. Dec . 13. 15:01
Depository no.: B 4804
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/575
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item