Az analógiák és modellek szerepe az integrált oktatás során megvalósuló világnézeti nevelésben

Horváth László
Az analógiák és modellek szerepe az integrált oktatás során megvalósuló világnézeti nevelésben.
Régi típusú doktori értekezés, József Attila Tudományegyetem (1962-1999).
(1979) (Kéziratban)

[thumbnail of 1979_horvath_laszlo.pdf] PDF (disszertáció)
Download (6MB)
Mű típusa: Disszertáció (Régi típusú doktori értekezés)
Publikációban használt név: Horváth László
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
nincs megadva
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Régi típusú doktori képzés
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: magyar
Védés dátuma: 1979
Megjegyzések: Egyetemi doktori értekezés ; Terjedelem: 65 lev.
Kulcsszavak: Pedagógia
EPrint azonosító (ID): 7409
A feltöltés ideje: 2022. szept. 27. 09:05
Utolsó módosítás: 2022. szept. 27. 09:05
Raktári szám: B 1788
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7409
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet