Berki Tamás László
A sport-elköteleződés modell összefüggéseinek vizsgálata serdülő sportolók körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2020)
(Unpublished)
Gál-Szabó Zsófia
Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2020)
Kis Noémi
Néhány családi változó összefüggése az elsajátítási motivációval és a tanulás sikerességével óvodás- és iskolás korban.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2020)
Mousa Mojahed
Computer-Based Assessment and Enhancement of Inductive Reasoning Skills: A Case Study of the Education System Development in Palestine.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2020)
Ragchaa Jargaltuya
Teaching, Learning and Assessing Students’ English Language Receptive Skills in Mongolia.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2020)
(Unpublished)
Shaakumeni Simson Ndadaleka
Development, adaptation and validation of instruments for assessing Namibian students’ beliefsabout nature of science.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2020)
(Unpublished)
Sukhbaatar Batdulam
Contexts of School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: an Ecological Model.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2020)
(Unpublished)
Tóth Alisa
A színpercepció és színértelmezés online értékelési módszerei és vizsgálati eredményei 6-13 éves korban.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2020)
(Unpublished)