Berki Tamás László
A sport-elköteleződés modell összefüggéseinek vizsgálata serdülő sportolók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)
(Kéziratban)
Gál-Szabó Zsófia
Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)
Kis Noémi
Néhány családi változó összefüggése az elsajátítási motivációval és a tanulás sikerességével óvodás- és iskolás korban.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)
Mousa Mojahed
Computer-Based Assessment and Enhancement of Inductive Reasoning Skills: A Case Study of the Education System Development in Palestine.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)
Ragchaa Jargaltuya
Teaching, Learning and Assessing Students’ English Language Receptive Skills in Mongolia.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)
(Kéziratban)
Shaakumeni Simson Ndadaleka
Development, adaptation and validation of instruments for assessing Namibian students’ beliefsabout nature of science.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)
(Kéziratban)
Sukhbaatar Batdulam
Contexts of School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: an Ecological Model.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)
(Kéziratban)
Tóth Alisa
A színpercepció és színértelmezés online értékelési módszerei és vizsgálati eredményei 6-13 éves korban.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)
(Kéziratban)