A marketingkoncepció szerepe a politikában - A politikai termékek hatásának vizsgálata a választói preferenciákra

Honti Tamás
A marketingkoncepció szerepe a politikában - A politikai termékek hatásának vizsgálata a választói preferenciákra.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2024)

[thumbnail of A marketingkoncepció szerepe a politikában - disszertáció - Honti.pdf]
Preview
PDF (thesis)
Download (1MB) | Preview
[thumbnail of Honti Tamás - Tézisfüzet.pdf]
Preview
PDF (booklet)
Download (588kB) | Preview
[thumbnail of Honti Tamás - angol - Tézisfüzet.pdf]
Preview
PDF (booklet)
Download (583kB) | Preview
[thumbnail of Meghívó Honti Tamás nyilvános vita.pdf]
Preview
PDF (supplement)
Download (170kB) | Preview
Item Type: Thesis (Doctoral thesis (PhD))
Creators: Honti Tamás
Title of the thesis in foreign language: The role of the marketing concept in politics - Examining the impact of political products on voter preferences
Supervisor(s):
Supervisor
Position, academic title, institution
MTMT author ID
Prónay Szabolcs
egyetemi docens, PhD habil, SZTE
10028625
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Divisions: Doctoral School of Economics
Discipline: Social Sciences > Economics
Language: Hungarian
Date: 2024. November 04.
Number of Pages: 182
Item ID: 12388
Date Deposited: 2024. Oct. 15. 16:09
Last Modified: 2024. Oct. 15. 16:09
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12388
Defence/Citable status: Not Defended. (Do not cite until it has not assigned DOI number!)

Actions (login required)

View Item View Item