A külső referenciaárak hatása a fogyasztók árértékelésére és vásárlási döntésére

Lipták Lilla
A külső referenciaárak hatása a fogyasztók árértékelésére és vásárlási döntésére.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)

[thumbnail of Disszertáció Lipták Lilla 2023.pdf] PDF (disszertáció)
Download (4MB)
[thumbnail of Lipták Lilla tézisfüzet.pdf] PDF (tézisfüzet)
Download (925kB)
[thumbnail of Lipták-Lilla-angol-tézisfüzet.pdf] PDF (tézisfüzet)
Download (725kB)
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Lipták Lilla
Idegen nyelvű cím: The effect of external reference price on consumers’ price evaluation and decision-making
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Prónay Szabolcs
egyetemi docens, Dr. habil PhD, Marketing-Menedzsment szakcsoport SZTE / GTK / ÜTI
10028625
Kovács Péter
egyetemi docens, Dr. habil PhD, Statisztikai és Demográfiai Tanszék SZTE / GTK / ÜTI
10001307
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Doktori iskola: Közgazdaságtani Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Társadalomtudományok > Közgazdaságtudományok
Nyelv: magyar
Védés dátuma: 2023. május 22.
EPrint azonosító (ID): 11711
A mű MTMT azonosítója: 33908713
doi: https://doi.org/10.14232/phd.11711
A feltöltés ideje: 2023. ápr. 21. 09:52
Utolsó módosítás: 2023. szept. 04. 15:46
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11711
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet