A külső referenciaárak hatása a fogyasztók árértékelésére és vásárlási döntésére

Lipták Lilla
A külső referenciaárak hatása a fogyasztók árértékelésére és vásárlási döntésére.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2023)

[thumbnail of Disszertáció Lipták Lilla 2023.pdf] PDF (thesis)
Download (4MB)
[thumbnail of Lipták Lilla tézisfüzet.pdf] PDF (booklet)
Download (925kB)
[thumbnail of Lipták-Lilla-angol-tézisfüzet.pdf] PDF (booklet)
Download (725kB)
Item Type: Thesis (Doctoral thesis (PhD))
Creators: Lipták Lilla
Title of the thesis in foreign language: The effect of external reference price on consumers’ price evaluation and decision-making
Supervisor(s):
Supervisor
Position, academic title, institution
MTMT author ID
Prónay Szabolcs
egyetemi docens, Dr. habil PhD, Marketing-Menedzsment szakcsoport SZTE / GTK / ÜTI
10028625
Kovács Péter
egyetemi docens, Dr. habil PhD, Statisztikai és Demográfiai Tanszék SZTE / GTK / ÜTI
10001307
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Divisions: Doctoral School of Economics
Discipline: Social Sciences > Economics
Language: Hungarian
Date: 2023. May 22.
Item ID: 11711
MTMT identifier of the thesis: 33908713
doi: https://doi.org/10.14232/phd.11711
Date Deposited: 2023. Apr. 21. 09:52
Last Modified: 2023. Sep. 04. 15:46
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11711
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item