A digitális nudge-ok hatása a szolgáltatott szoftverek felhasználói döntésére

Gyulai Zsófia
A digitális nudge-ok hatása a szolgáltatott szoftverek felhasználói döntésére.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2024)

[thumbnail of Javított disszertáció Gyulai Zsófia.pdf] PDF (disszertáció)
Download (9MB)
[thumbnail of Javított tézisfüzet_HU_GyulaiZsófia.pdf] PDF (tézisfüzet)
Download (1MB)
[thumbnail of Javított tézisfüzet_EN_GyulaiZsófia.pdf] PDF (tézisfüzet)
Download (1MB)
[thumbnail of MEGHÍVÓ (002).pdf] PDF (melléklet)
Download (532kB)
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Gyulai Zsófia
Idegen nyelvű cím: The effect of digital nudges on user decisions of the software provided
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Dr. Révész Balázs
egyetemi docens
NEM RÉSZLETEZETT
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok > 05.02.03. Gazdálkodás és menedzsment > 05.02.03.10. Marketing
Doktori iskola: Közgazdaságtani Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Társadalomtudományok > Közgazdaságtudományok
Nyelv: magyar
Védés dátuma: 2024. április 12.
EPrint azonosító (ID): 12124
A feltöltés ideje: 2024. márc. 27. 08:46
Utolsó módosítás: 2024. márc. 27. 08:46
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12124
Védés állapota: nem védett (Nem idézhető amíg nem kap DOI számot.)

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet