Bacsa Éva
Az egyéni különbségek szerepe a hallás utáni szövegértés fejlődésében a korai nyelvtanulás időszakában.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014)
(Kéziratban)
Bohács Krisztina
Clinical applications of the modifiability model: Feuerstein’s mediated learning experience and the instrumental enrichment basic program.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014)
(Kéziratban)
Borkovits Margit
Szociálisan hátrányos helyzetű tanulók mozgásprogramja táplálkozási szokásuk és a testnevelésben mutatott teljesítményük alapján.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014)
(Kéziratban)
Hamvai Csaba
Általános és középiskolai tanulók jóllétének pozitív pszichológiai aspektusai.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014)
(Kéziratban)
Tánczos Tímea
A verbális fluencia és a munkamemória életkori változásai és szerepük az iskolai teljesítményben.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014)
(Kéziratban)
Tóth Edit
Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2014)
(Kéziratban)