Bacsa Éva
Az egyéni különbségek szerepe a hallás utáni szövegértés fejlődésében a korai nyelvtanulás időszakában.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2014)
(Unpublished)
Bohács Krisztina
Clinical applications of the modifiability model: Feuerstein’s mediated learning experience and the instrumental enrichment basic program.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2014)
(Unpublished)
Borkovits Margit
Szociálisan hátrányos helyzetű tanulók mozgásprogramja táplálkozási szokásuk és a testnevelésben mutatott teljesítményük alapján.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2014)
(Unpublished)
Hamvai Csaba
Általános és középiskolai tanulók jóllétének pozitív pszichológiai aspektusai.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2014)
(Unpublished)
Tánczos Tímea
A verbális fluencia és a munkamemória életkori változásai és szerepük az iskolai teljesítményben.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2014)
(Unpublished)
Tóth Edit
Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról.
Doctoral thesis (PhD), University of Szeged.
(2014)
(Unpublished)