Adha Ahmad
A Cross-Cultural Investigation of the Conception of Lie.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)
Haddad Sami Abdel-Karim Abdullah
The speech act of offer in Jordanian arabic: a socio-pragmatic analysis.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)
Huber Máté Imre
Pluricentricity in foreign language teaching: The case of English and German in the Hungarian education system.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)
Işık Murat
The Book of Leviticus of the Gözleve Bible (1841): A Comprehensive Analysis.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)
Kouraichi Bochra
The Use of Motivational Strategies in the EFL Classroom: Teachers’ and Students’ Perspectives in Tunisian Universities.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)
Kubitsch Rebeka Judit
Evidencialitás az udmurt nyelvben.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)
Lantay Gyula
Az elidegenítő hatás megjelenése a toldalékolásban magyar anyanyelvű nyelvhasználók körében. Az általános birtoklásjelölő morféma és a tárgyrag viselkedése idegen eredetű tövekhez történő kapcsolásakor.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)
Myintzu Winn
Communication Strategies in ELF Interactions: An Analysis in the ASEAN Context.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)
Szabó Éva
A nyelvi benyomáskeltés empirikus vizsgálati lehetőségei: Pragmatikai megközelítés.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)
Tovar Viera Vicente Rodrigo
Genre analysis of English article abstracts in Ecuadorian and North American journals: A contrastive study.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)
Udvardi Anna
Is that an answer to the question? Analyzing the opening turns of physiotherapist-patient interactions.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2023)