The impact of stimulus modality on the EEG-correlates of associative learning and the connected memory processes

Puszta András
The impact of stimulus modality on the EEG-correlates of associative learning and the connected memory processes.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2019) (Kéziratban)

[thumbnail of Dissertation_PA_végleges.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (7MB) | Előnézet
[thumbnail of tezis_PA_eng.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (691kB) | Előnézet
[thumbnail of tezis_PA_hu.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (857kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Puszta András
Magyar cím: Az inger modalitásának hatása az asszociatív tanulás és a hozzá kapcsolódó memória folyamatok EEG-korrelátumaira
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Nagy Attila
egyetemi docens, Dr. Habil. SZTE ÁOK Élettani Intézet
10012540
Szakterület: 03. Orvos- és egészségtudomány > 03.01. Általános orvostudomány
Doktori iskola: Elméleti Orvostudományok Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Orvostudományok > Elméleti orvostudományok
Nyelv: angol
Védés dátuma: 2019. november 07.
EPrint azonosító (ID): 10280
A mű MTMT azonosítója: 31268597
doi: https://doi.org/10.14232/phd.10280
A feltöltés ideje: 2019. okt. 09. 08:10
Utolsó módosítás: 2020. júl. 15. 10:59
Raktári szám: B 6591
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10280
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet