Vissza |
Flick-Takács Nikolett
Az egész életen át tartó tanulás óvodás-, és kisiskoláskori megalapozásának vizsgálata.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Gál-Szabó Zsófia
Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2020)
Karimova Konul
The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Szabó Dóra Fanni
Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Varga Szilvia
Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-4.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)
Vígh-Kiss Erika Rozália
A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2021)