Measuring ICT literacy among grade 5-11 students: Confidence in accessing information

Tongori Ágota
Measuring ICT literacy among grade 5-11 students: Confidence in accessing information.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2018) (Kéziratban)

[thumbnail of Phd_dissertation.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (32MB) | Előnézet
[thumbnail of PhD_Summary.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (202kB) | Előnézet
[thumbnail of Tézis_magyar.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (214kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Tongori Ágota
Magyar cím: 5-11 évfolyamos tanulók IKT műveltségének mérése: az információhoz való hozzáférés magabiztossága
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Molnár Gyöngyvér
egyetemi tanár, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
10001803
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: angol
Védés dátuma: 2018. november 21.
EPrint azonosító (ID): 9985
A mű MTMT azonosítója: 30322158
doi: https://doi.org/10.14232/phd.9985
A feltöltés ideje: 2018. nov. 12. 15:29
Utolsó módosítás: 2020. júl. 03. 09:50
Raktári szám: B 6459
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9985
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben