Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2

Hódi Ágnes
Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2018) (Kéziratban)

[thumbnail of PHD_Hodi_Agnes_20180403.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (9MB) | Előnézet
[thumbnail of Tézisek_ENG__Hódi_Ágnes_20180403.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (462kB) | Előnézet
[thumbnail of Tezisek_HUN_Hodi_Agnes_20180403.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (695kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Hódi Ágnes
Magyar cím: Második évfolyamos tanulók különböző szövegformákon nyújtott szövegértés-teljesítményének és az azt befolyásoló kognitív és nem-kognitív tényezők vizsgálata
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Nikolov Marianne
egyetemi tanár, SZTE BTK MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport
10002164
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: angol
Védés dátuma: 2018. május 28.
EPrint azonosító (ID): 9793
A mű MTMT azonosítója: 3402152
doi: https://doi.org/10.14232/phd.9793
A feltöltés ideje: 2018. máj. 08. 14:57
Utolsó módosítás: 2020. jún. 17. 13:12
Raktári szám: B 6390
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9793
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet