A pedagógusok gondolkodása a gyermekek kognitív fejlődéséről és fejlesztéséről

Hercz Mária
A pedagógusok gondolkodása a gyermekek kognitív fejlődéséről és fejlesztéséről.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2007) (Kéziratban)

[thumbnail of Hercz_Maria_PhD_disszertacio.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (2MB)
[thumbnail of Phd_tezisek_HM_magyar.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (196kB)
[thumbnail of Phd_tezisek_HM_angol.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (148kB)
[thumbnail of 2_2_melleklet_KERDOIV_HM2006.pdf]
Előnézet
PDF (melléklet)
Download (90kB)
[thumbnail of 2_1_melleklet_kerdoiv_2001.pdf]
Előnézet
PDF (melléklet)
Download (70kB)
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Hercz Mária
Idegen nyelvű cím: Teacher's Thinking about Children's Cognitive Improvement and Developement
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Csapó Benő
intézetvezető egyetemi tanár, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
10001528
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: magyar
Védés dátuma: 2007. november 19.
EPrint azonosító (ID): 578
A mű MTMT azonosítója: 2037457
A feltöltés ideje: 2010. okt. 19. 12:16
Utolsó módosítás: 2019. dec. 11. 09:41
Raktári szám: B 4493
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/578
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet