Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben

Molnár Pál
Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2016) (Kéziratban)

[thumbnail of Molnar Pal disszertacio.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (6MB) | Előnézet
[thumbnail of Molnar Pal magyar tezisfuzet.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Molnar Pal angol tezisfuzet.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (964kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Molnár Pál
Idegen nyelvű cím: Interaction and social networks of learners in inquiry based, networked, echnology supported learning communities and the effects of collaborative inquiry
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Kárpáti Andrea
egyetemi tanár
10008761
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: magyar
Védés dátuma: 2016. május 23.
EPrint azonosító (ID): 2953
A mű MTMT azonosítója: 3105411
doi: https://doi.org/10.14232/phd.2953
A feltöltés ideje: 2016. máj. 04. 17:28
Utolsó módosítás: 2020. máj. 04. 09:08
Raktári szám: B 6068
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben