Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén

Tóth, Krisztina
Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén.
[Thesis] (Unpublished)

[img]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (7MB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (349kB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (388kB) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Creators: Tóth, Krisztina
Title of the thesis in foreign language: The comparative analysis of paper- and -pencil and computer-based inductive reasoning, problem solving and reading comprehension test results of upper elementary school students
Divisions: Doctoral School of Education
Discipline label: Humanities > Pedagogy
Language label: Hungarian
Defence date label: 2015. November 26.
Item ID: 2785
MTMT id: 3028168
doi: https://doi.org/10.14232/phd.2785
Date Deposited: 2015. Nov . 03. 13:10
Last Modified: 2020. Apr . 27. 09:54
Depository no.: B 5967
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2785
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year