Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills

Linus Kambeyo
Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills.
PhD, University of Szeged.
(2018)

[img]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (9MB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (496kB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (493kB) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Creators: Linus Kambeyo
Hungarian title label: A namíbiai tanulók tudományos és induktív gondolkodásának, valamint kutatási készségének mérése
Title of the thesis in foreign language: Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills
Divisions: Doctoral School of Pedagogy
Discipline label: bölcsészettudományok > neveléstudományok
Defence date label: 2018. November 27.
Item ID: 9987
Identification Number: 30613543
doi: https://doi.org/10.14232/phd.9987
Date Deposited: 2018. Nov. 12. 15:17
Last Modified: 2019. Mar. 28. 11:37
Supervisor label:
Supervisor Supervisor scientific name label
Prof. dr. Csapó Benő
egyetemi tanár
Reviewer label:
Reviewer name label Reviewer scientific name label
dr. Nagy Lászlóné
dr. Dorner Helga
egyetemi adjunktus
egyetemi adjunktus
President label:
President name label President scientific name label
Prof. dr. Vidákovich Tibor
egyetemi tanár
Member label:
Member name label Member scientific name label
Prof. dr. Radnóti Katalin
dr. Lesznyák Márta
egyetemi tanár
főiskolai docens
URI: http://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9987
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item