Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills

Linus Kambeyo
Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2018) (Kéziratban)

[thumbnail of Kambeyo_Dissertation_2018.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (9MB) | Előnézet
[thumbnail of Kambeyo_Summary_English_2018.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (496kB) | Előnézet
[thumbnail of Kambeyo_Summary_Hungarian_2018.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (493kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Linus Kambeyo
Magyar cím: A namíbiai tanulók tudományos és induktív gondolkodásának, valamint kutatási készségének mérése
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Csapó Benő
egyetemi tanár, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
10001528
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: angol
Védés dátuma: 2018. november 27.
EPrint azonosító (ID): 9987
A mű MTMT azonosítója: 30613543
doi: https://doi.org/10.14232/phd.9987
A feltöltés ideje: 2018. nov. 12. 15:17
Utolsó módosítás: 2020. júl. 03. 10:39
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9987
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben