Measuring ICT literacy among grade 5-11 students: Confidence in accessing information

Tongori Ágota
Measuring ICT literacy among grade 5-11 students: Confidence in accessing information.
PhD, University of Szeged.
(2018)

[img]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (32MB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (202kB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (214kB) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Creators: Tongori Ágota
Hungarian title label: 5-11 évfolyamos tanulók IKT műveltségének mérése: az információhoz való hozzáférés magabiztossága
Title of the thesis in foreign language: Measuring ICT literacy among grade 5-11 students: Confidence in accessing information
Divisions: Doctoral School of Pedagogy
Discipline label: bölcsészettudományok > neveléstudományok
Defence date label: 2018. November 21.
Item ID: 9985
Identification Number: 30322158
doi: https://doi.org/10.14232/phd.9985
Date Deposited: 2018. Nov. 12. 15:29
Last Modified: 2019. Mar. 28. 14:23
Depository no.: B 6459
Supervisor label:
Supervisor Supervisor scientific name label
Prof. dr. Molnár Gyöngyvér
egyetemi tanár
Reviewer label:
Reviewer name label Reviewer scientific name label
dr. Hunya Márta
Prof. dr. Kárpáti Andrea
PhD
egyetemi tanár
President label:
President name label President scientific name label
Prof. dr. Csapó Benő
egyetemi tanár
Member label:
Member name label Member scientific name label
dr. Dorner Helga
dr. Kőfalvi Tamás
egyetemi adjunktus
egyetemi adjunktus
URI: http://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9985
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item