Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2

Hódi Ágnes
Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2.
PhD, University of Szeged.
(2018)

[img]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (9MB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (695kB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (462kB) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Creators: Hódi Ágnes
Hungarian title label: Második évfolyamos tanulók különböző szövegformákon nyújtott szövegértés-teljesítményének és az azt befolyásoló kognitív és nem-kognitív tényezők vizsgálata
Title of the thesis in foreign language: Testing the model of reading literacy: Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2
Divisions: Doctoral School of Pedagogy
Discipline label: bölcsészettudományok > neveléstudományok
Defence date label: 2018. May 28.
Item ID: 9793
Identification Number: 3402152
doi: https://doi.org/10.14232/phd.9793
Date Deposited: 2018. May. 08. 14:57
Last Modified: 2018. Aug. 09. 10:06
Depository no.: B 6390
Supervisor label:
Supervisor Supervisor scientific name label
prof. dr. Nikolov Marianne
egyetemi tanár
Reviewer label:
Reviewer name label Reviewer scientific name label
Prof. dr. Kárpáti Andrea
dr. Vígh Tibor
egyetemi tanár
egyetemi adjunktus
President label:
President name label President scientific name label
profl. dr. Pikó Bettina
egyetemi tanár
Member label:
Member name label Member scientific name label
dr. Kiss Csilla
dr. Csizér Katalin
egyetemi docens
egyetemi docens
URI: http://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9793
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year