Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher

Dorner Helga
Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem.
(2010)

[img]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (2MB)
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: bölcsészettudományok > neveléstudományok
Magyar cím: Online tanári szerepek és a számítógéppel segített kollaboratív tanulási környezetben zajló mentorálás hatásainak vizsgálata gyakorló pedagógusok és tanárjelöltek csoportjaiban
Témavezető(k):
Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Kárpáti Andreaegyetemi tanár, D.Sc. ELTE TTKandreakarpati.elte@gmail.com
EPrint azonosító (ID): 575
Publikációban használt név : Dorner Helga
A feltöltés ideje: 2010. okt. 18. 16:08
Utolsó módosítás: 2014. okt. 03. 11:04
Egyebek (raktári szám): B 4804
URI: http://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/575
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben