Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher

Dorner Helga
Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher.
PhD, University of Szeged.
(2010)

[img]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (2MB)
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (117kB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (99kB) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Creators: Dorner Helga
Hungarian title label: Online tanári szerepek és a számítógéppel segített kollaboratív tanulási környezetben zajló mentorálás hatásainak vizsgálata gyakorló pedagógusok és tanárjelöltek csoportjaiban
Divisions: Doctoral School of Pedagogy
Discipline label: bölcsészettudományok > neveléstudományok
Defence date label: 2010. November 11.
Item ID: 575
Identification Number: 25548643
Date Deposited: 2010. Oct. 18. 16:08
Last Modified: 2019. Jul. 10. 15:29
Depository no.: B 4804
Supervisor label:
Supervisor Supervisor scientific name label
Dr. Kárpáti Andrea
egyetemi tanár, DSc, ELTE TTK
Reviewer label:
Reviewer name label Reviewer scientific name label
Dr. Hunya Márta
Dr. Molnár Gyöngyvér
tudományos főmunkatárs, PhD, OFI - Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
egyetemi docens, PhD, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
President label:
President name label President scientific name label
Dr. Vidákovich Tibor
egyetemi tanár
Member label:
Member name label Member scientific name label
Dr. Csíkos Csaba
Dr. Zsakó László
egyetemi docens
egyetemi docens
URI: http://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/575
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year