Dorner Helga
Online instructor roles and effects of online mentoring in CSCL encironments in communities of pre- and in-service teacher.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2010)
(Kéziratban)
Előnézet |
PDF
(disszertáció)
Download (2MB) |
Előnézet |
PDF
(melléklet)
Download (8MB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (99kB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
Download (117kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Disszertáció (Doktori értekezés) |
---|---|
Publikációban használt név: | Dorner Helga |
Magyar cím: | Online tanári szerepek és a számítógéppel segített kollaboratív tanulási környezetben zajló mentorálás hatásainak vizsgálata gyakorló pedagógusok és tanárjelöltek csoportjaiban |
Témavezető(k): | Témavezető neve Beosztás, tudományos fokozat, intézmény MTMT szerző azonosító Kárpáti Andrea egyetemi tanár, DSc, ELTE Természettudományi Kar 10008761 |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Doktori iskola: | Neveléstudományi Doktori Iskola |
Tudományterület / tudományág: | Bölcsészettudományok > Neveléstudományok |
Nyelv: | angol |
Védés dátuma: | 2010. november 11. |
EPrint azonosító (ID): | 575 |
A mű MTMT azonosítója: | 25548643 |
A feltöltés ideje: | 2010. okt. 18. 16:08 |
Utolsó módosítás: | 2019. dec. 13. 15:01 |
Raktári szám: | B 4804 |
URI: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/575 |
Védés állapota: | védett |
Actions (login required)
Tétel nézet |