Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben

Molnár Pál
Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben.
[Thesis] (Unpublished)

[img]
Preview
PDF (disszertáció)
Download (6MB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
PDF (tézis)
Download (964kB) | Preview
Item Type: Thesis (PhD)
Creators: Molnár Pál
Title of the thesis in foreign language: Interaction and social networks of learners in inquiry based, networked, echnology supported learning communities and the effects of collaborative inquiry
Divisions: Doctoral School of Education
Discipline label: Humanities > Pedagogy
Defence date label: 2016. May 23.
Item ID: 2953
MTMT id: 3105411
doi: https://doi.org/10.14232/phd.2953
Date Deposited: 2016. May. 04. 17:28
Last Modified: 2020. May. 04. 09:08
Depository no.: B 6068
URI: http://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953
Defence/Citable status: Defended.

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year