Instructional management and stress factors affecting teacher trainers as perceived by the educational leaders of Laos

Phongphanit Thongsay
Instructional management and stress factors affecting teacher trainers as perceived by the educational leaders of Laos.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem (2000-).
(2019) (Kéziratban)

[thumbnail of Dissertation_Thongsay_2019.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció)
Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of Summary_Thongsay_2019.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (514kB) | Előnézet
[thumbnail of Összefoglalás_HU_Thongsay_2019.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet)
Download (540kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Publikációban használt név: Phongphanit Thongsay
Magyar cím: Az oktatásmenedzsment és a tanárképzésben oktató tanárokat érintő stressz-tényezők vizsgálata a laoszi oktatási vezetők percepciói szerint
Témavezető(k):
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
MTMT szerző azonosító
Farkas Éva
egyetemi docens, SZTE JGYPK, Andragógia Kutatócsoport
10012818
Szakterület: 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Doktori iskola: Neveléstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: Bölcsészettudományok > Neveléstudományok
Nyelv: angol
Védés dátuma: 2019. november 26.
EPrint azonosító (ID): 10330
A mű MTMT azonosítója: 31174282
doi: https://doi.org/10.14232/phd.10330
A feltöltés ideje: 2019. nov. 17. 18:19
Utolsó módosítás: 2020. ápr. 01. 14:54
Raktári szám: B 6570
URI: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10330
Védés állapota: védett

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet